Klantenservice

Prijzen
Alle prijzen zijn incl. BTW en in Euro’s en excl. eventuele verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten?
Alles wat door de brievenbus past (ook rijbroeken) kost 3,50 Euro (tot 2 kilo mits het door de brievenbus past. Hiervan is verzenden op risico van de koper.)
Pakketpost (traceerbaar) kost Euro 6,95 tot 10 kilo. Verzending naar het buitenland is mogelijk tegen de tarieven van PostNL.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De dag dat het geld op de bankrekening van Ruitershop Agnes is bijgeschreven, gaat het pakket of de envelop meteen op de post (PostNL) en zal dan de volgende dag bezorgd worden en krijg je hierover via de mail een bericht. En bij een pakket krijg je een mailtje met de trackcode zodat je het pakje kunt volgen.

Alles wat op de site staat of op Marktplaats geadverteerd wordt, is op voorraad
98% van de advertenties op Marktplaats is op voorraad en kan onmiddellijk geleverd worden. Wilt u echter iets uit de nieuwe collectie van Horka of Red Horse bestellen, is het afhankelijk van hoe snel Ruitershop Agnes het in huis heeft, en wordt het die dag meteen doorgestuurd (mits de betaling van de klant binnen is). Uiteraard houden wij u hiervan op de hoogte via de mail. Hierbij worden de extra bestelkosten doorberekend aan de klant ad. Euro 8,95 ingeval van een speciale bestelling en als het met een van mijn eigen bestellingen gecombineerd wordt, komen er geen extra bestelkosten overheen. Mocht Horka de artikelen niet meer op voorraad hebben en kunnen naleveren of helemaal niet meer leveren, dan laat ik u dat zo spoedig mogelijk via de mail weten. Maar zoals gezegd, nagenoeg alles wat op de site en Marktplaats staat is op voorraad bij Ruitershop Agnes, dus meteen te leveren of af te halen.

Kan ik de bestelde artikelen ruilen/retourneren?
Ja, dit is mogelijk. Eerst dient u ons hiervan per mail op de hoogte te stellen met de reden. Bij te groot of te klein is ruilen voor een andere maat mogelijk (evt. andere kleur of model indien niet voorradig, maar dit slechts na overleg met de klant). Bij superstunts, dat wil zeggen dat een artikel meer dan de helft afgeprijsd is, dan geldt geen retourmogelijkheid meer. Bij kleding, laarzen, etc. welke wij speciaal bij Horka bestellen voor u, is geen retour mogelijk. Graag binnen een week het artikel retour sturen, echter uitsluitend na eerst via de mail hierover contact te hebben gehad.
Verdere voorwaarden:
1. De prijskaartjes moeten er nog aan zitten, anders vervalt garantie!
2. Porto is altijd voor de kosten van de koper

Kan ik artikelen komen afhalen of passen?
Ja hoor, dit is mogelijk tijdens de openingstijden (zonder afspraak).
Buiten openingstijden is het ook mogelijk om langs te komen, op afspraak op tel. 06 13 28 22 02 of via de mail ruitershopagnes@live.nl of via Facebook.

Vragen of opmerkingen?
Ik hoor ze graag!
Plaats een bericht in mijn gastenboek
Of neem direct contact op

Share